jump to navigation

Jalan-Jalan Cari Makan 23 February 2007

Posted by amokdemanis in Location.
trackback

kk-food1.jpg Salam makan2,
Segar: udang bakar, sotong bakar, ikan bakar.. takyah ckp byk!

Jom makan2. Heheh..dah lama nak ajak anda semua makan2. Tak boleh secara ‘real‘, secara ‘virtual‘ pun jadik la kan?😉

Hari ni nak ajak makan kat Medan PBB, Kota Kinabalu. Masa balik dari Danum hari tu singgah kat KK kejap-petang sampai pagi.

kk-food2.jpg Aksi ‘live’ gadis Sabah dok tgh bakar ayam + ikan.

Medan PBB sebelah jek dgn Pasar Filipina. kk-food3.jpg

Ada org kate tak klass mkn kat sini. Pada saya, semua tu nampak suci jek. Dahtu, org2 Islam gak yg dok jual tuh. Cuma dorang dari Filipina.

Reality Check:
1. Saya pasti tiap hari yg ada pasar mlm, tak kurang RM200K pasar ni boleh generate utk para peniaga.
2. Makanan laut yg segar + baru masak + kena bayu laut waktu petang = fuhh.. rugi sape taknak coba. Cobaan! hahaa.
3. “I have no special talent. I am just passionately curious.” : Albert Einstein.

Jumpe lagi..

-Amok-
email: mamin.demanis@gmail.com

Comments»

1. Fuad - 23 February 2007

Kat KK pon ade jenih jual kepak ayam ye.. Aku perasan, orang borneo suka makan kepak ayam.. Kat Malaya susah gak nk carik satay kepak ayam je, tapi kat borneo ada kedai memang jual kepak ayam je.. benda lain takdek..

Selamat makan kepak ayam.. heheh..

2. akirasuri - 24 February 2007

oh nasib baek si pakcik udang tu besar, nampaklah jugak dengan mata terbeliak-beliak ni. ha ha ha.

nota: hidup rugi kalau terlalu memilih. sekian.

3. amokdemanis - 26 February 2007

fuad: tul tuh..hehe.. aku pun heran dorg ni suke sgt mkn kepak ayam. kesian kat ayam..huhuu..

akirasuri: iyolah tu..hehe..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: